Hurtig levering
Udvidet returret til 24. januar 2025

FAQ

På denne side kan du finde svarene på de spørgsmål, vi oftest hører fra vores kunder. Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål her, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os på:
Telefon: 86 32 32 86 (Mandag til fredag fra kl. 8:00 til 20:00 og Lørdag fra kl. 9:00 til 15:00)
E-mail: info@danguitar.dk

FAQ

Forsendelse og levering

Hvornår sender I min ordre?

Vi sender ordrer afsted alle hverdage. Hvis du bestiller på en hverdag inden kl. 15.30, bliver ordren sendt afsted samme dag.

Hvem leverer min ordre?

Vi sender ordren med GLS og DAO.

Hvor hurtigt leveres min ordre?

Varer på lager leveres i 99% af tilfældene næste hverdag efter at vi har sendt ordren afsted. I travle perioder omkring f.eks. Black Friday og jul, kan der dog forekomme længere leveringstid med GLS og DAO.

Bliver ordren leveret på min adresse, eller skal jeg afhente på posthuset?

Det vælger du helt selv. Når du kommer til kassen, kan du selv vælge om forsendelsen skal være med eller uden omdeling.

Er varen godt pakket ind?

Ja, vi har mange års erfaring i at sikre, at alle varer bliver godt pakket ind, så de kommer helt sikkert frem til dig. Nogle varer bliver også sendt som forsigtig, så GLS og DAO tager ekstra hensyn til netop din pakke.

Hvem erstatter ved transportskader?

Hvis der, mod al forventning, skulle ske en transportskade, så erstatter vi selvfølgelig med en ny vare. Du kan bare kontakte os på e-mail eller telefon, så aftaler vi nærmere, hvad der skal ske. Men heldigvis sker der kun meget sjældent transportskader.

Er det muligt at afhente varer ved jer?

Ja, du er velkommen til at besøge vores butik på adressen: Rugvænget 1, 8500 Grenaa.
Når du laver en bestilling via webshoppen, kan du vælge, at du ønsker at afhente din ordre – du vil så modtage en e-mail, når din ordre er klar til afhentning.

Er det muligt at få leveret ordren til en anden adresse end min egen?

Ja, hvis du ønsker at få leveret ordren f.eks. til dit arbejde eller til en bekendt, så kan du, når du kommer til kassen – på den side, hvor du skal skrive dit navn og adresse – vælge at få leveret til en anden adresse.

Hvad sker der hvis en vare, mod forventning, er udsolgt?

Viser det sig at en eller flere varer fra din ordre er udsolgt, kontakter vi dig hurtigst muligt, så vi kan finde en løsning. Oftest løses dette samme dag, så din ordre stadig når at blive afsendt samme hverdag, som du har bestilt.

Bestilling, service & garanti

Kan jeg returnere en vare, jeg ikke er tilfreds med?

Ja, der er 30 dages fuld returret på alle varer, der bestilles fra vores webshop eller køber i vores butik. Hvis du modtager en vare, som du ikke er tilfreds med, kan du bare sende den retur til os, og vi vil føre hele ordrens beløb retur til dig.

Hvor lang tids garanti er der på jeres varer?

Der er 2 års reklamationsret på alle vores varer.

Hvor skal jeg sende en returvare eller en defekt vare til?

Du skal sende varen til vores adresse: DanGuitar, Rugvænget 1, 8500 Grenaa.
Husk, at vedlægge vores returskema med information om, hvorvidt du ønsker at returnere eller ombytte varen.
Hvis der er tale om en defekt vare, skal du i stedet vedlægge en seddel med dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.

Hvordan er det muligt at betale for ordren?

Du kan her på vores webshop betale med MobilePay, Dankort, Visa, MasterCard, Maestro, ViaBill, EAN-nummer eller bankoverførsel.

Vi er en offentlig institution med EAN-nummer, kan vi også bestille via webshoppen?

Ja, I kan sagtens bestille via webshoppen. Når der skal vælges betalingsmetode, er det muligt at vælge "Salg til offentlig institution (EAN nummer)".

Hvornår hæver I beløbet på mit dankort/betalingskort?

Vi hæver først beløbet når din ordre er sendt afsted med GLS eller DAO.

Er det sikkert at betale med dankort/betalingskort i jeres webshop?

Ja, vi benytter et godkendt betalingssystem, som sikrer den absolut bedste sikkerhed, når du indtaster dine kortoplysninger.

Jeg har problemer med at bestille via jeres webshop?

Hvis du har problemer med at bestille via vores webshop, så ring til os eller skriv en e-mail, og vi vil hjælpe dig med at lave bestillingen.

Hvad er omkostningerne, hvis jeg betaler via ViaBill?

Der betales ikke renter, men et fast månedligt gebyr afhængigt af den valgte/tilbudte kredit, så det er nemt og gennemsigtigt hvad lånet vil have af omkostninger, så længe kontoen er i brug. Så snart det lånte beløb er tilbagebetalt, så opkræves der ikke yderligere månedsgebyrer. Læs mere her.